Бог пастир мій

середу, 1 грудня 2010 р.

Радіопрограма "Злагода": Досягнути Христа

Запрошуємо вас послухати програму "Злагода", яка покликана нести непофальшоване Слово Боже для мешканців Києва та області, в ефір виходить щосуботи о 19:45 на Радіо Київ, 98 ФМ.

Третій випуск 23.10.2010 - ведучій єпископ УЛЦ В'ячеслав Горпинчук.
Текст проповіді взятий з послання Апостола Павла до Филип'ян 3:12-21:
"Не тому, що я вже досягнув, або вже вдосконалився, але прагну, чи не досягну я того, чим і Христос Ісус досягнув був мене.

Браття, я себе не вважаю, що я досягнув. Та тільки, забуваючи те, що позаду, і спішачи до того, що попереду, я женусь до мети за нагородою високого поклику Божого в Христі Ісусі.

Тож усі, хто досконалий, думаймо це; коли ж думаєте ви щось інше, то Бог вам відкриє й це.

Та до чого дійшли ми, поступаймо в тім самім далі.

Будьте до мене подібні, браття, і дивіться на тих, хто поводиться так, як маєте ви за взір нас.

Багато бо хто, що про них я вам часто казав, а тепер говорю навіть плачучи, поводяться, як вороги хреста Христового.

Їхній кінець то загибіль, шлунок їхній бог, а слава в їхньому соромі... Вони думають тільки про земне!

Життя ж наше на небесах, звідки ждемо й Спасителя, Господа Ісуса Христа,

Який перемінить тіло нашого пониження, щоб стало подібне до славного тіла Його, силою, якою Він може і все підкорити Собі."




Немає коментарів:

Дописати коментар