Бог пастир мій

четвер, 20 січня 2011 р.

Радіопрограма "Злагода": Господь історії

Запрошуємо вас послухати програму "Злагода", яка покликана нести непофальшоване Слово Боже для мешканців Києва та області, в ефір виходить щосуботи о 19:45 на Радіо Київ, 98 ФМ.

П'ятий випуск 06.11.2010 - ведучій єпископ УЛЦ В'ячеслав Горпинчук.

Текст проповіді взятий з Книги пророка Ісаї 45:1-7:
"Так говорить Господь до Свого помазанця Кіра: Я міцно тримаю тебе за правицю, щоб перед обличчям твоїм повалити народи, і з стегон царів розв'яжу пояси, щоб відчинити двері перед тобою, а брами не будуть замикані.Я перед тобою піду й повирівнюю висунене, двері мідні зламаю і порозбиваю залізні засуви. І дам тобі скарби, що в темряві, та багатства заховані, щоб пізнав ти, що Я то Господь, Який кличе тебе за йменням твоїм, Бог Ізраїлів,ради раба Мого Якова й ради вибранця Мого Ізраїля, і кличу тебе твоїм іменням, тебе називаю, хоч ти не знаєш Мене.Я Господь, і нема вже нікого, нема іншого Бога, крім Мене. Я тебе підперізую, хоч ти не знаєш Мене,щоб дізналися зо сходу сонця й з заходу, що крім Мене немає нічого; Я Господь, і нема вже нікого,Я, що світло формую та темність творю, чиню мир і недолю творю, Я Господь, Який робить це все"

Немає коментарів:

Дописати коментар